dilluns, 29 d’octubre del 2007

29 anys

Poc em podia pensar la que m'esperava aquella tarda, tot i que quan li vaig dir a la Leticia que a la tarda me n'aniria al gimnas i em va dir que perfecte, vaig sospitar-me algo. Que estrany, un divendres i no vol fer res a la tarda, em vaig dir!

El dia va comencar molt be, amb un gorro d'aniversari al cap tot el dia, com es tradicio a la nostra seccio. Sort que comparteixo aniversari amb dos companys mes, i no era l'unic que feia el ridicul a classe! Aixi que despres de classe me'n vaig anar al gimnas. Ara ja m'he apres que els marcadors van en milles, aixi que amb tres ja en vaig tenir prou (son uns 5 km) - bona preparacio per la propera Sant Silvestre d'aquest cap d'any! El Nicolas i l'Eduardo, seguint instrucions de la Leticia, van ser els encarregats d'entretenir-me tota la tarda, en el que van ser les hores mes surrealistes des de que vaig arribar a America. Ens en vam anar a prendre unes cerveses al costat de casa, pero clar, jo no tenia passaport, aixi que el Nicolas es va oferir a demanar-me la cervesa amb el seu passaport, doncs ell no volia veure res. Jo vaig insistir en anar a buscar el meu a casa, pero no em va deixar, (no fos cas que veies la que s'estava preparant a casa). Aixi que un cop sentats a taula i quan ja ens havien portat el nachos, va venir la cambrera i em va demanar el passaport. A Boston, tot i que es pot veure alcohol a partir dels 21 anys, demanen el passaport a tothom, es un dels pocs inconvenients d'aquesta ciutat! De res va servir que li ensenyes el DNI, ni que la meva barba i el meu escas cabell denotessin que tenia ja 29 anys. Aixi que indignats pel tracte ens en vam anar. Bona manera de celebrar l'aniversari, vaig pensar, mentre me'n tornava cap a casa. En arribar a casa, estava tot fosc, vaig pensar que la Leticia encara no havia arribat, pero en entrar al menjador, no m'ho podia creure, hi havia una gentada!!!


Fotos Aniversari!



Va ser una festa collonuda, i es que amb lo atabalats que anem cada dia, es dificil trobar-nos tots, aixi que va ser una bona oportunitat per parlar amb tothom i riure un rato

Pero les activitats del cap de setmana nomes havien fet que comencar. Era Halloween i havia que celebrar-ho. La Leticia amb una mascara de carnaval venecia, i jo disfressat de Zorro, ens en vam anar a una festa de disfresses a dalt d'un barco. Hi havia disfresses d'allo mes originals i ens ho vam passar molt be. A part, les vistes des del barco eren genials!

Halloween en l 'Odyssey

Disfressats, amb uns amics

Vistes de Boston des del barco


Per acabar d'arrodonir el cap de setmana, el diumenge ens en vam anar a veure un partit de futbol america amb uns amics de classe. Jugaven els Patriots (l'equip de Boston) contra els Red Skins. No us dire que el partit em va entusiasmar, perque la veritat es que el futbol america es complicat d'entendre, i a mes, paren cada tres minuts amb lo que espatllen el subidon. Pero si que em va agradar l'ambient del camp i tota la parafernalia que munten, cheerleaders incolses!

NFL ( National football league)



VIDEO!! ;)





Va ser un gran cap de setmana, i ara a descansar fins als 30!



2 comentaris:

Unknown ha dit...

Vaya, vaya, estas fotos no hacen mucha pinta de estudio pero son geniales pq demuestran que estais super bien. Me ha encantado el blog y también el pisito que os habeis montado. Bueno chicos a ver si me instalo el skype y consigo hablar con vosotros. No hace falta que digais como estais porque os veo fantásticos. Un beso fuerte para los dos. Ariadna, Oriol y Eva.

Apandreu ha dit...

Bones quim i leti, estudiar ja veig que estudies, jajaja, però bueno que tal això de harvard? hi deu haver gent de tot el món?, k guapo això de poder coneixer gent tan diferent, si vens per nadal fes un truc i quedem per prendre alguna cosa, i m'expliques al detall si realment aquest americans son tan raros com diuen.
Una abraçada, per cert molts records de l'irina.

Andreu i Irina

Powered by Quimako