dilluns, 3 de desembre del 2007

Setmana cultural

Aquesta setmana hem anat a veure un partit de la NBA amb companys de la seccio. Boston Celtics contra New York Knicks, va ser molt guay! L'ambient va ser espectacular, aqui son molt aficionats a l'esport i ho viuen molt!



I Divendres, mentres en Quim anava a una de les seves famoses conferencies, jo vaig decidir fer una mica de cultura i em vaig apuntar a veure una exposicio d'Art al Fogg Museum. No m´ho esperava, pero va resultar ser impresionant. Hi havia una gran quantitat de Picassos i Miros entre d'altres; mmm... pero sobretot vaig flipar quan vaig veure un Miro gegant que ocupava tota una paret del Museu! Despres de la visita guiada, ens van convidar a una recepcio a una de les sales privades del Museu que es diu Naumburg Room conservada com fa un segle i mig. Em va agradar molt!

I per acabar la nostra setmana cultural, Diumenge vam anar a veure el Messiah de Hendel al Boston Symphony Hall. Es un edifici del 1900, considerat un dels tres millors de tot el mon. Es molt bonic i la simfonia va ser molt xula, sobretot l'ultima part, mes coneguada com Aleluya.

La setmana que ve, dia 10 de Desembre, tenim entrades per anar amb gent de la seccio, a veure els Boston Pops, tambe al Symphony Hall. Es un concert de Nadales, molt tradicional aqui a Boston, i promet ser molt divertit! Aixi en Quim es treura una mica el mono d'escoltar Nadales. Com ja sabeu molts de vosaltres, es passa tots els Nadals escoltant el seu famos CD de Nadales, pero sorpresa, se l'ha deixat a Espana!!

Powered by Quimako