dilluns, 31 de març del 2008

Spring Break a les Bahamas

Aprofitant les vacances de Spring Break, en Quim i jo ens en vam anar cap a les Bahames, a coneixer aquest paradis. La veritat es que ens va encantar, les platjes tenen el color turquesa del Carib que tant m'agrada! Va ser un intensiu de platja i per en Quim de submarinisme, va fer 4 immersions, una d'elles envoltat de taurons. Tot i que ell diu que son inofensius, jo no ho acabo de veure clar aixo!

Mireu la platja de l'hotel!!!!

Les clares aigües semblaven tant inofensives que fins i tot em vaig atrevir a portar el timo d'aquest pati!

Passejant per la Marina de l'hotel Atlantis

Una foto dels impresionants barcos varats a la marina, amb l'hotel Atlantis de fons.

En Quim fent de les seves :)


Durant la nostra visita a l'hotel Atlantis vam passejar per l'impresionant aquari que tenen muntat alli i vam veure ralles i peixos ben estranys (i ben lletjos)

La marina, iluminada per la nit

De tornada al nostre hotel, a punt d'aprofitar un dia de platja

Una modelo que vam trobar per l'hotel :)


Posta de sol romantica!
Bevent la beguda tipica, recient extreta del cocotero!



Les platges eren realment espectaculars. No se si ho havia dit ja aixo!




Bye!

Powered by Quimako