dimarts, 8 d’abril del 2008

Centenial day

Tal dia com avui, Harvard Business School fa 100 anys!! Tot un aconteixement que calia celebrar, i quina millor manera de fer-ho que amb una bona festa. Tot va comencar a classe, on vam discutir un cas sobre el futur d'HBS, com preparar l'escola per als reptes que vindran, i com podem millorar el programa d'MBA. El cas va ser d'allo mes interessant, ojala us el pogues penjar al blog!

Despres vam anar tots a dinar. El dega ens va fer un discurs i vam tastar el pastis del centenari. Em va saber greu menjar-me'l, pero la xocolata estava bonissima i no em vaig poder resitir!


Despres de dinar hi van haver una serie de conferencies amb diversos ponents. Jo vaig anar a veure Benjamin Zander, que mentre tocava el piano ens va fer una xerrada motivacional. Va estar entretingut, pero jo el que tenia de veritat eren ganes d'anar a la festa que venia despres. Us en poso unes imatges.


I per si no n'haviem tingut prou amb els postres del dinar, aqui hi ha un altre pastis amb molt bona pinta, jeje! Bon profit!

Powered by Quimako